زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2

خرید بک لینک

 ژگان خوبه که حرفاتو میرنی منم میخوام همینطور باشم ولی چه جوری باورت میشه من الان 24سالمه و ارشد هستم خب چون دانشگاه ازاد درس خوندم واقعا یه جاهایی ملاحضه میکنم و خیلی از چیزایی که دوست دارمو روم نمیشه دیگه به خانوادم بگم چون متاسفانه هنوزم جایی مشغول به کار نشدمو و خودما برادرم دو تا دانشگاه ازادی هستیم. واقعا خیلی مشکل مالی تداریم اما من نمیتونم به خانوادم فشار بیارم توی هرچیزی توی لباس و کفش و طلا و... چیکار کنم عاشق کلاس رفتنم(مرتبط با درسم)واقعا از اونا نمیتونم بگزرم یعنی از کلاس و کتاب.. واقعا اونارو به خانوادم به هر رو دربایستی هم شده میگم..اما یه سری خواسته هام مثل کلاسای هنری و موسیقی و وسایل شخصی اصلا نمیتونم بیان کنم.. کلا توی این موارد دختر خجالتی هستم نمیدونم من که با خانوادم اینطورم چطور بعدا میتوتم به شوهرم حرفا و خواسته هامو بگم.. البته امیدوارم تا اون موقع کارام درست بشه و بتونم شغلی که میخوامو به دست بیارم.. اینجوری شاید هیچ وقت دیگه شوهرما تحت فشار نگزارم.. من حتی با دوستام که بیرون برم میمیرم تا یکی برام یه بستنی بخره خیلی تو این موارد شاید یه جورایی مغرورم چیکار کنم بعدا دچار مشکل نشم؟  پ ن:راستش نمیدونم چ پاسخی بدم چون در مورد شرایط مالی خونوادت چیزی نگفتی. . .به نظر من باید توضیحات بیشتری میدادی. . .چون اگه خونوادت زندگی متوسطی داشته باشن همین ک دارن خرج شماهارو میدن کلی کار کردن. . .ضمن اینکه بچه هم نیستی و 24 سالته. . .اما اگه شرایط خ.نوادت خوبه به نظرم وطیفشونه تا زمانیکه مستقل شدی حمایتت کنن    سلام مژگان جان دلم خیلی گرفته بود کسی رو ندارم که حرف دلمو بفهمه و بتونم باهاش دردل کنم گفتم با شما و دوستان مطرح زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 15:24

صفحه بندی